Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

Стережись, бо «перемоРже»: Організаторка свят за бюджетний кошт розвісила рекламу конкурсу краси в Одесі

В центрі Одеси розміщені рекламні плакати, в яких неправильно вказана назва України, трапляються російська літера й граматичні помилки. Рекламують таким чином конкурс краси, який нібито проводить ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ КОМІТЕТ МІС УКРАЇНА-ПІВДЕНЬ». Засновниця і директорка цієї фірми зареєстрована, як приватна підприємиця і неодноразово отримувала від одеських чиновників кошти за організацію розважальних заходів.  

На плакаті можна помітити слова «національний» з російською літерою, написану з помилкою (з літерою і замість ї) назву України та «перемоРже» замість «переможе». 

На плакаті згадується «Національний комітет міс Україна — Південь». Таке товариство з обмеженою відповідальністю зареєстроване в Одесі. Його засновницею та керівницею значиться Тетяна Савченко.  

Цікаво, що підприємиця з таким ПІБ з 2018 по 2021 рік отримала підрядів від одеських чиновників на суму в майже мільйон гривень. 

Мова про послуги з проведення фестивалю «Хочу до Одеси», послуги, пов’язані з підготовкою сценаріїв, виготовленням контенту, організацією виставок, ярмарків та конгресів. 

Здебільшого сплачували за ці послуги мистецькі школи. Але є замовлення і від департаменту культури та туризму Одеської міської ради.  

Вочевидь, пані Тетяна закривала ФОП, але за даними аналітичної платформи YouControl, 10 місяців тому вона зареєструвалася підприємицею знову.

Читайте також: Управління Одеської міськради заплатить за укріплення катакомб фірмі свого ексначальника

Більше публікацій НовиниБільше публікацій Новини »
Більше публікацій Одеський вимірБільше публікацій Одеський вимір »

Коментування заборонено.

Антикорупційний вимір