Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

Висвітлення діяльності влади на Кіровоградщині: скільки планують витратити

У Кіровоградській області органи влади розпочали закупівлі послуг висвітлення своєї діяльності. Йдеться про публікацію владних пресрелізів у друкованих та електронних ЗМІ, а також зйомки відеосюжетів. Такі закупівлі органи влади проводять щороку.

«Антикорупційний вимір» дослідив скільки таких закупівель оголосили із початку року та якою є вартість публікацій.

Судячи з даних в публічному модулі аналітики bi.prozorro, з початку року на Кіровоградщині оголосили 7 процедур закупівель послуг з висвітлення діяльності влади з очікуваною вартістю 2,9 млн грн. З них 5 закупівель завершені, та по одній на стадії очікування пропозицій і стадії підписання угоди. Хто освоюватиме майже три мільйони гривень з кишені платників податків, читайте в цьому матеріалі. 

Так, найдорожчою є угода, укладена 29 січня виконкомом Кропивницької міської ради з ТОВ «Телерадіокомпанія TTV». За 799,9 тис. грн (із яких 133,3 тис. грн – ПДВ), телеканал має знімати відеосюжети за участі міського голови, депутатів, посадовців, виконкому про суспільно важливі теми, що стосуються життя міста. А саме, відзняти 1040 хвилин сюжетів. Згідно з угодою, вартість хвилини відео – 641 грн. Хронометраж одного сюжету має становити до 3 хвилин, відео повинне повторюватися на телеканалі мінімум 2 рази протягом 2 днів та розміщуватися в соцмережах.

ТОВ «Телерадіокомпанія TTV» офіційно записане на Михайла Попова та Ігоря Краснюка. Проте завжди телеканал асоціювався з Ігорем Волковим, кропивницьким політиком і бізнесменом. Побувавши у попередні роки депутатом міськради у фракції «Партії регіонів», згодом БПП «Солідарність», зрештою на останніх місцевих виборах Волков пройшов до Кіровоградської обласної ради від «Слуги народу».  

Протягом 2011-2016 він був співзасновником телеканалу з Михайлом Поповим. Але після численних публікацій про те, що його медіаресурс отримує кошти з бюджету, офіційно вийшов із засновників.

Згаданий Михайло Попов є бізнес-партнером по ТОВ «Алькор-М» доньки Ігоря Волкова Анни. Вказане підприємство входить в групу компаній місцевого промисловця Павла Штатмана, який підтримував «Слуг народу» на виборах. Власне, на підприємствах, що належать Штутману Попов є співзасновником чи власником акцій.

Інший офіційний засновник телеканалу Ігор Краснюк – очолює ТОВ ВКФ «Спліт», власником якого є Ігор Волков.

Ще одну угоду з цим телеканалом уклало 6 лютого управління комунікацій Кіровоградської ОДА. Вартість угоди300 тис. грн (із яких 50 тис. грн ПДВ). Проте як зазначено в договорі, остаточна сума буде визначена після підписання актів виконаних робіт. Усього телеканал має відзняти 25000 секунд відео, вартість однієї секунди відповідно 10 грн. Тематика відео – громадсько-політичне, соціально-економічне і культурне життя області.

Виконавчий комітет Знам’янської міськради 18 січня уклав з ТОВ «Редакція газети Знам’янські вісті» угоду вартістю 250 тис. грн про висвітлення діяльності виконкому. Усього газета має надрукувати 41668 см кв., відповідно вартість 1 см кв. – 6 грн.

Засновниками ТОВ «Редакція газети Знам’янські вісті» вказані Світлана Єрохіна, Надія Коленченко, Вікторія Міркевич, Тетяна Фішер, Ольга Бондаренко.

Добровеличківська селищна рада 6 лютого оприлюднила в системі Prozorro звіт про укладену угоду з ПП Інформаційно-видавниче об’єднання «Сільське життя» вартістю 49,8 тис. грн. Сама угода станом на 14 лютого не оприлюднена. В описі до закупівлі вказано про надання послуги з висвітлення в газеті діяльності виконавчої влади.

Вказані засновниками ПП Інформаційно-видавниче об’єднання «Сільське життя» Лариса Лапа, яка у 2020 році стала депутаткою Новоукраїнської райради від «Слуги народу» і Карпенко Тетяна, котра на останніх виборах балотувалася від цієї ж політсили у Добровеличківську селищну раду.

Приютівська селищна рада 22 січня відзвітувала про укладений договір вартістю 36 тис. грн з ТОВ Телерадіокомпанія «Кабельні телевізійні мережі». Телеканал має знімати і транслювати сюжети про діяльність селищної ради. Бенефіціаром компанії вказаний Станіслав Чечітко.

Наразі в процесі подання пропозицій закупівля, оголошена виконавчим комітетом Кропивницької міськради. Очікується придбання послуг з висвітлення діяльності мерії у друкованих та електронних ЗМІ. Очікувана сума закупівлі – 874 тис. грн.

Кіровоградська обласна рада опублікувала в системі Prozorro повідомлення про намір укласти угоду за результатом тендеру з ТОВ «Прайм-Тайм».

Згідно з тендерними вимогами, підприємство має за 569 тис. грн забезпечити висвітлення діяльності обласної ради в друкованих та електронних ЗМІ, а також на телеканалі.

Як ідеться в тендерній документації, всього планують замовити в газет друк на площі 20000 см кв. (вартість 1 см кв. 8,75 грн). Очікується друк у газетах «Україна-Центр», «Новомиргородщина», «Честь хлібороба», добровеличківська «Сільське життя», знам’янська «Сільське життя», «Маловисківські вісті», «Новоукраїнські новини», «Вперед», «Придніпров’я», «Світловодськ вечірній».

Серед електронних ЗМІ, у яких публікуватимуть матеріали – «Кіровоград24», «Тусовка», «Гречка», «Точка доступу», «Дозор». Очікується публікація 330 матеріалів, вартість розміщення одного – 576 грн.

Також в рамках цього договору Телеканал TTV має транслювати 17000 секунд відео (вартість секунди 12 грн) на 204 тис. грн.

Засновницею ТОВ «Прайм-Тайм» вказана Анна Горобцова. До 2019 року серед засновників був Олександр Дануца, нардеп від партії «Слуга народу». Після обрання до Верховної Ради він вийшов зі співзасновників фірми. Анна Горобцова є його кумою.

Участь у цій закупівлі окрім «Прайм-Тайм» брало ще й ТОВ «Алькор-М». Як вище згадувалося, серед співзасновників цієї фірми є Анна Волкова, донька депутата Кіровоградської облради від «Слуги народу» Ігоря Волкова. Також серед співзасновників цього підприємства Михайло Попов, на якого нині записаний телеканал TTV.

Судячи з аукціону, пропозиція «Алькор-М» була на 29 тис. грн дорожчою й обидві фірми не змінювали своїх цінових пропозицій, які подали 1 лютого з різницею у кілька хвилин. Зазвичай у подібних закупівлях другий учасник подається на тендер номінально, аби закупівлю не доводилося проводити кілька разів заново через відсутність достатньої кількості пропозицій. Також в подібних закупівель інформпослуг замовники можуть звертатися до медійників, які візьмуть на себе «паперову» роботу з оформленням актів виконаних робіт з іншими ЗМІ, підписанням договору тощо.

Додамо, що це не найдорожчі «інформаційні» закупівлі. Наприклад у Кривому Розі міська влада заклала майже 20 млн грн на власний піар. Разом із цим, закупівля висвітлення діяльності влади у телеканалу, що пов’язаний з депутатом від «Слуги народу» є сумнівною.

Читайте також: Відновлення публічності декларування: Що у деклараціях нардепів від Кіровоградщини

Більше публікацій АналітикаБільше публікацій Аналітика »
Більше публікацій Власні статтіБільше публікацій Власні статті »
Більше публікацій Кіровоградський вимірБільше публікацій Кіровоградський вимір »
Більше публікацій СтаттіБільше публікацій Статті »

3 коментарі

Коментування заборонено.

Антикорупційний вимір