Натисніть "Enter", щоб перейти до вмісту

На Одещині упродовж 2024 року витратили 6,7 мільйонів з бюджету на рекламу

За перші 7 місяців 2024-го року на сервісі Prozorro з місцевих бюджетів на купівлю послуг з реклами витратили 362 мільйона гривень. Одещина — не лідер серед інших міських рад за цими витратами, але йдеться про суму в 6,7 мільйона гривень. 

Команда аналітичного центру «Dozorro» дослідила, що за перший рік повномасштабного вторгнення органи місцевої влади з бюджету виділили на рекламу 262 мільйони гривень. Упродовж наступних років витрати на рекламу з місцевих бюджетів зростали. За 7 місяців 2024 року на Prozorro вже уклали угод з закупівлі реклами за бюджетний кошт на 362 мільйона гривень. 

Комунальні та бюджетні установи найчастіше купують послуги з висвітлення результатів своєї діяльності, розробку та розміщення інформаційних матеріалів у соцмережах, на білбордах, радіо та телебаченні та послуги з проведення рекламних кампаній.

Лідер з витрат на рекламу серед міськрад в Україні —Дніпропетровська область. Саме в цьому регіоні три міські ради витратили найбільше коштів, закуповуючи рекламу через Prozorro.

В Одеській області за 2024 рік на рекламу витратили з бюджету 6,7 мільйона гривень. Інші регіони на півдні трохи скромніші — на Кіровоградщині ця сума становила 4,1 мільйона гривень, на Миколаївщині 3,4 мільйона гривень, а Херсонщина витратила 561 тисячу гривень за 7 місяців 2024 року. 

«Ми не беремося стверджувати, що закупівля рекламних послуг місцевою владою взагалі не потрібна. Адже часто йдеться про інформування громадян про доступні у місті сервіси та послуги, важливі зміни абощо. Однак надмірні витрати на рекламу викликають підозру і водночас питання, чому б не переспрямувати їх на допомогу Силам оборони, яку нещодавно дозволили офіційно», — запевняють аналітики Dozorro.

Читайте також: Майже половина одеситів вважає місцеву владу корумпованою, ще третина — байдужою

Один коментар

Коментування заборонено.

Антикорупційний вимір