Один з департаментів Херсонської ОДА витратив майже 40 тисяч гривень на купівлю фоторамок, кошиків з квітами та іншого приладдя. Договори з підприємцями укладали напряму, без конкурсу.
Про це повідомляє видання «Інтент». Так, Департамент з реалізації гуманітарної політики Херсонської ОДА купує «надважливі» під час війни квіти, фоторамки, грамоти, календарі та подарункові пакети. Загальна сума, яку витратять на ці предмети, складає 39,8 тисячі гривень. Оскільки сума кожної закупівлі невелика, то й тендер вирішили не проводити, а звернулись до підприємців напряму.
Таким чином підприємець з Миколаєва Руслан Єрьоменко продасть департаменту Херсонської ОДА кошик з квітами за 2480 гривень. Підприємиця з Миколаєва Ольга Бандура надасть чиновниками 105 календарів вартістю 2625 гривень.
У херсонки Людмили Бріциної Департамент з реалізації гуманітарної політики купить 253 фоторамки за 15 тисяч гривень, а також 50 бланків почесних грамот за 780 гривень. Миколаївець Денис Процишен надасть 300 подарункових пакетів з логотипом, вартістю 18900 гривень. Загалом 15 жовтня підписали 6 договорів. Підрядники отримали замовлення без конкуренції.
Вже не вперше Департамент з реалізації гуманітарні політики проводить цікаві конкурси з вкрай «необхідними» витратами під час війни. Так, очільниця департаменту Віолетта Царькова цьогоріч була відповідальною за проведення конкурсу на кращий в’їзний знак до Херсонської області. Редакція «Антикорупційного виміру» розповідала, що не так з цим конкурсом. Зокрема один із запропонованих ескізів містить відсилку до радянських наративів, інший – до імперсько-російських.
А в листопаді-грудні минулого року цей же департамент купував троянд, сувенірів та іншого приладдя на понад 100 тисяч гривень. Подробиці тут.
Коментування заборонено.